+48 667 254 321
support@meetphoton.com
Przed zakupem

Czyli co warto wiedzieć

Co oznacza, że robot rozwija się z dzieckiem?

Oznacza to, że możliwości Photona zależą w 100% od dziecka i jego umiejętności. Po wyjęciu robota z pudełka nie potrafi on nic. Dziecko krok po kroku uczy się jego obsługi, odkrywa czujniki itp.

Czy dwójka dzieci może bawić się jednym robotem?

Tak, każdemu dziecku możemy stworzyć oddzielny profil, dzięki czemu dzieci mogą korzystać z indywidualnego trybu nauki.

Czym różni się Photon Robot od Photon Coding?

Photon Robot to aplikacja z fabułą, w której dziecko „krok po kroku” poznaje robota, uczy się jego obsługi, eksperymentuje z czujnikami i poznaje podstawy programowania. Stopień trudności wzrasta wraz z postępami dziecka w aplikacji, a możliwości robota są ściśle uzależnione od wiedzy, którą zdobyło dziecko.

 

Photon Coding zawiera wszystkie w pełni odblokowane interfejsy programowania. Nie mamy tu ograniczeń, dzieci mogą praktykować zdobytą wiedzę i tworzyć własne programy dla Photona, kiedy nauczyły się już podstaw programowania.

Na czym polega dokupowanie funkcji Photona? Ile to kosztuje?

Dziecko podczas wykonywania kolejnych wyzwań zbiera podkładki i nakrętki, które są naszą walutą. W sklepie możemy dokupować różne funkcje robota:

  • Podróżowanie – zwiększa maksymalną ilość punktów podróży
  • Regeneracja – zmniejsza czas oczekiwania na punkty podróżowania
  • Szybkość – zwiększa maksymalną prędkość
  • Kondycja – zwiększa czas na maksymalnej prędkości
  • Kolory – dodatkowe kolory zmiany czułek i oczu
  • Dźwięki – dodatkowe dźwięki które wydaje robot
Moje dziecko nigdy nie programowało, czy poradzi sobie z Photonem?

Tworząc ten produkt, myśleliśmy o dziewczynkach i chłopcach, którzy nie mają żadnego doświadczenia w kodowaniu. Dlatego konsultowaliśmy nasze pomysły z psychologami i pedagodami. Sprawdzaliśmy także,  jak z programowaniem Photona radzą sobie dzieci w grupie wiekowej 6-12 lat. Spotykaliśmy się z nimi w szkołach i na różnych eventach, obserwowaliśmy, jak odkrywają możliwości Photona. Dla większości z nich spotkanie z Photonkiem było pierwszym doświadczeniem programistycznym. Radziły sobie doskonale.

Co znajduje się w zestawie?

W pudełku znajduje się robot Photon, kabel microUSB do ładowania, instrukcja obsługi, karta gwarancyjna, instrukcja bezpiecznego użytkowania oraz zestaw naklejek do customizacji robota. Aplikacje są darmowe, pobieramy je ze sklepu Google Play oraz AppStore.

Jak kupić Photona?

Polska: Photona można kupić przez naszą stronę internetową https://www.photonrobot.pl lub w sklepach stacjonarnych iSpot, iDream, Saturn, oraz Media Markt w całej Polsce.

Zagranica: Niestety w tym momencie nie ma możliwości zakupu Photona poza granicę Polski przez nasz sklep internetowy. Jeżeli chcesz zamówić robota, napisz proszę do nas maila na adres support@meetphoton.com ze szczegółami zamówienia – ilość robotów, adres. Na tej podstawie oszacujemy koszt zamówienia.

Jeżeli koszt będzie dla Ciebie akceptowalny, wystawimy Ci fakturę. Po otrzymaniu płatności, Photony wysyłamy w przeciągu jednego dnia roboczego.

Czym różni się wersja edukacyjna od konsumenckiej?

W wersji konsumenckiej dziecko uczy się razem z robotem. Wszystko odbywa się intuicyjnie dzięki aplikacji. Nie jest potrzebny nauczyciel czy rodzic, aby dziecko mogło korzystać z Photona.

W wersji edukacyjnej wszystko dzieje się pod okiem nauczyciela. Mamy tu dodatkowo scenariusze zajęć, gdzie robot spełnia rolę pomocnika nauczyciela w przekazywaniu wiedzy dydaktycznej. Dziecko nie może decydować o tym jak rozwijać swojego Photona.

Czy to ostateczna wersja Photona?

Robot jako fizyczne urządzenie jest ostateczne i nie będzie modyfikowane. Natomiast stale rozwijamy aplikację oraz software robota. Aktualizacje będą darmowe, a software robota będzie aktualizowany zdalnie z poziomu urządzenia mobilnego (poprzez tablet/smartphone wgra się aktualizacja do robota, którego masz już w domu).

Gdzie kupić wersję edukacyjną?

Współpracujemy z kilkoma dystrybutorami na rynku edukacyjnym i u nich można zamówić robota. Są to:

Moje Bambino

Dimpact

iSpot Edukacja

Cortland Edukacja

Czy aplikacje działają na urządzeniach z systemem Windows?

Niestety jeszcze nie, ale pracujemy nad obsługą robota z poziomu Windowsa.

Czy istnieje możliwość dokupienia aplikacji EDU do robota konsumenckiego?

Niestety, nie ma takiej możliwości.

Czy roboty mogą się komunikować ze sobą, oddziaływać na siebie?

W tym momencie te opcje nie są jeszcze dostępne, ale cały czas rozwijamy robota aby taka funkcja pojawiła się.

Czy są jakieś akcesoria do robota? Np. zwiększające moc?

W tym momencie nie są dostępne zewnętrzne akcesoria ale w aplikacji można ulepszać naszego Photona w panelu sklep. Możemy dokupować szybszą regenerację, większą ilość punktów podróży itp. za zebrane wcześniej podczas lekcji podkładki i nakrętki.

Jaki jest czas oczekiwania na robota?

Wysyłamy robota w ciągu jednego dnia roboczego. Kwestia dostawy leży po stronie kuriera. Na terenie Polski są to zazwyczaj 2-3 dni robocze.

Pytania techniczne

Jak to działa

Czy potrzebuję specjalnej ładowarki?

W zestawie znajduje się kabel do ładowania, kompatybilny z każdą ładowarką z wyjściem USB.

Jak długo robot działa na baterii? Ile trwa ładowanie?

Robot ma wbudowany akumulator. Na jednym ładowaniu pracuje około 8 godzin. Ładuje się 2,5 do 3 godzin.

Czy więcej niż jeden tablet może połączyć się z robotem?

Photon może łączyć się z różnymi urządzeniami mobilnymi dostępnymi w domu lecz nie w tym samym momencie. Postępy robota przechowywane są na urządzeniu mobilnym, a nie w oprogramowaniu robota.

Jakie są wymagania techniczne?

Najważniejszym wymaganiem jest Bluetooth 4.0 lub nowszy. Większość urządzeń posiadających ta specyfikację spełnia wszystkie pozostałe wymagania.

Mój tablet/smartphone nie znajduje robota. Co robić?

Sprawdź proszę czy w Twoim urządzeniu są włączone usługi lokalizacji. Zauważyliśmy, że w niektórych modelach występuje problem z połączeniem, kiedy usługi te są wyłączone.

Podczas ładowania robota poprzez ładowarkę od telefonu, czułka migają na czerwono. Czy tak powinno być?

Tak, czułka migające na czerwono oznaczają ładowanie robota, gdy bateria będzie w pełni naładowana czułka zaczną migać na zielono.

Czy można przenieść punkty na inne urządzenie?

Tak, ale na ten moment tylko poprzez synchronizację aplikacji między urządzeniami. W naszej aplikacji w tym momencie nie jest to możliwe, ale postaramy się aby ta opcja pojawiła się w niedalekiej przyszłości.

Nie znalazłeś odpowiedzi?

Napisz do nas